Samenvatting Individuele tijdrit 2016

Geslaagde tweede derby tijdrit Neer – Roggel.
De jaarlijkse individuele tijdrit kende een natte start met hier en daar een bui, maar dat kon de pret niet drukken. In totaal hadden zich 51 deelnemers bij de start gemeld. De leden van TC Richting Denderwindeke, WV La Rochelle en van ’t Naers Peloton gingen met elkaar de sportieve uitdaging aan om een gewaagde tijd neer te zetten. Voor de toeschouwers aan de zijlijn had Peter Verheijden boeiende anekdotes over de deelnemende wielrenners.

In totaal waren 11 wisselbekers beschikbaar voor alle categorieën. Bij de dames wonnen Jeanine Bongers (dames Roggel), Ans van Haeff (NP dames rood) en Ellis Bouten (NP dames blauw) in hun categorie. Bij de heren waren dit Sven Gijsen (Heren A Roggel), Loek Muijsenberg (Heren B Roggel) en Huub Fleuren (Heren C Roggel), Roel Bouten (NP Heren rood), Koos Verheijden (NP Heren blauw), Pierre Berben (NP Heren wit) en Stephan Muijres (TC Denderwindeke). De titel van de "Snelste fietser Totaal" werd door Stephan Muijres geprolongeerd.
In de avond werd gezellig met elkaar de tijdrit geëvalueerd. Vele tips werden over en weer uitgewisseld en goede voornemens voor het volgend jaar zijn gemaakt.
Nogmaals dank aan de vele vrijwilligers die het mogelijk maken om een evenement van deze logistieke omvang te kunnen organiseren. Zoals alle verkeersregelaars, wielerevenementen Leudal, motards, activiteitencommissie en de tijdwaarneming commissie. En natuurlijk aan de sponsoren de Rooejbes, Vestjes BV en Fietsspeciaalzaak Ger Beurskens voor het beschikbaar stellen van de prijzen.

Bron: www.naerspeloton.nl

Bekijk hier de uitslagen.

Bekijk hier de foto's

Bekijk hieronder de filmpjes: